مراقبت از صورت یکی از بهترین روش های آرایشی برای پاکسازی عمیق پوست است که به لطف آن می توانید پوستی روشن و درخشان داشته باشید. این روش برای افرادی که احساس می کنند پوستشان شادابی خود را از دست داده و رنگ چهره به دلیل استفاده طولانی مدت از لوازم آرایشی تیره شده است، توصیه می شود.

 

فیشیال چیست؟

فیشیال یک روش رایج و محبوب برای مراقبت از پوست سالم و درخشان است. این درمان در مراحل بیش از 1 ساعت انجام می شود. به عبارت دیگر، از لحظه ورود به کلینیک زیبایی پوست و مو تا خروج، فقط 1 ساعت طول می کشد تا پوست درخشان و جوان شود.

درمان فیشیال صورت یکی از بهترین، البته آسان‌ترین درمان‌هایی است که می‌توانید در یک هفته پر استرس، بدون اینکه اثری روی صورتتان باقی بماند، از آن استفاده کنید. بنابراین اگر شما از جمله کسانی هستید که در استفاده از مرطوب کننده برای محافظت از پوست خود محدودیت دارید. بهتر است اول فیشیال را تجربه کنید تا تاثیر مثبت آن را بر سلامت پوست خود ببینید.

نکته مهم در مورد این درمان این است که تنها در یک جلسه 1 ساعته می تواند بسیاری از مشکلات پوستی مانند جوش های سرسیاه یا کومدون ها را از بین ببرد. به همین دلیل است که در سراسر جهان به عنوان یک محصول مراقبت از پوست موثر استفاده می شود. البته لازم به ذکر است که مراقبت از صورت هم در سالن های زیبایی و هم در کلینیک های پوست و مو انجام می شود. در کل پیشنهاد ما مراجعه به کلینیک معتبر و مجرب در این زمینه است. زیرا اگر مراحل یا مواد مورد استفاده برای این درمان به درستی انتخاب نشده باشد، درمان جواب نمی دهد.

 

مراحل فیشیال صورت

همانطور که قبلا ذکر شد، درمان صورت یک درمان چند مرحله ای است که شامل چندین درمان پوست در یک درمان است. این درمان های چند مرحله ای، اگرچه به ظاهر ساده به نظر می رسند، اما اگر با استفاده از بهترین مواد و به بهترین شکل ممکن اجرا شوند، می توانند نتایج غیر قابل تصوری را به همراه داشته باشند. این مراحل عبارتند از:

 

  • آرایش صورت با تمیز کردن صورت با یک پاک کننده ملایم شروع می شود تا تمام آلودگی، عرق و چربی از روی صورت شما پاک شود. در این مرحله تمامی موادی که باعث بسته شدن و خفگی منافذ پوست شده اند از لایه سطحی پوست کاملا پاک می شوند.
  • مرحله بعدی بخار است که به آبرسانی و التیام پوست شما کمک می کند و منافذ را برای پاکسازی بهتر باز می کند.
  • سپس لایه برداری با یک لایه بردار برای از بین بردن سبوم و دانه های سر سیاه و سر سفید آغاز می شود.
  • مرحله بعدی ماساژ صورت است. معمولا در این مرحله از کرم مخصوص استفاده می شود. ماساژ آرامش بخش ترین قسمت صورت است. در این مرحله پوست صورت تا حدی لیفت می شود و این باعث می شود پوست از درون آبرسانی شود.
  • بعد، یک ماسک مخصوص به مدت 15 تا 20 دقیقه استفاده می شود. این ماسک برای آبرسانی به پوست استفاده می شود.
  • اکنون زمان استفاده از تونر است. تونر پوست شما را عمیقا تمیز نگه می دارد و PH را تنظیم می کند.
  • در نهایت از یک مرطوب کننده مناسب با نوع پوست استفاده می شود. این کرم رطوبت را به پوست شما می کشد و آن را مرطوب می کند.

 

فیشیال به چه کسانی توصیه می شود؟

اکنون که می دانید موها چگونه به نظر می رسند و چند مرحله لازم است، ممکن است این سوال برای شما پیش بیاید که این درمان برای چه سنی مناسب است و باید چه موقعی به سراغ این درمان برویم.

به طور کلی اکثر مشکلات پوستی از جمله آکنه و جوش در سنین نوجوانی شروع می شود. اما طبق تحقیقات انجام شده فیشال از 20 سالگی بهتر است. تا آن زمان، بهتر است از داروهای خانگی برای پاکسازی پوست خود استفاده کنید اگر بین 18 تا 25 سال سن دارید، می توانید از این درمان در مواقع خاص به طور منظم یا هر دو ماه یکبار استفاده کنید تا چهره خود را روشن تر و جوان تر کنید.  اگر بالای 20 سال دارید و علائمی مانند پیری زودرس، آکنه هورمونی، لکه های پوستی و غیره را تجربه می کنید، به صورت روتین برنامه ریزی کنید که صورت خود را فیشیال انجام دهید. از آنجایی که این درمان شامل ماساژ و موادی برای رفع لک های پوستی می شود، انجام آن هر 1 ماه یا 3 هفته یک بار قطعا نتایج خوبی به همراه خواهد داشت.

 

هر چند وقت یکبار فیشال انجام دهیم؟

پاسخ این سوال بسته به نوع پوست و افراد مختلف است. در حالت ایده آل، این درمان باید ماهانه و به طور منظم انجام شود. اگر نمی توانید این درمان را هر ماه و به طور منظم انجام دهید، حداقل 4 بار در سال همزمان با تغییر فصل انجام دهید. اگر می خواهید با این درمان از شر جوش های صورت خود خلاص شوید، باید ماهی یک بار این کار را انجام دهید. اما اگر پوستی دارید که حساس است بهتر است بین هر جلسه دو ماه استراحت کنید.

 

انواع فیشیال صورت

میلیون ها مدل چهره در جهان برای هر نوع بدن، رویداد و سن وجود دارد. در حال حاضر استفاده از ال ای دی، کریستال نمک و … متداول ترین روش برای چهره سازی است. اصولا و به طور طبیعی از مواد به عنوان مرطوب کننده، روشن کننده و پاک کننده صورت استفاده می شود. اگرچه در برخی موارد خاص بسته به نوع و مشکل پوستی از درمان های دیگری مانند پارافین استفاده می شود. به عنوان مثال، اگر مشکلاتی مانند آکنه و جوش دارید، می توانید از پزشک خود بخواهید که در طول درمان از موارد خاصی برای کاهش جوش استفاده کند. به همین ترتیب، ضد پیری صورت به شما کمک می کند تا علائم قابل مشاهده پیری مانند چین و چروک، خطوط ریز، لک، افسردگی و تیرگی را کاهش دهید. علاوه بر این در مواقع خاص می توانید از ملحفه مخصوصی که پوست را به دفعات گرمتر می کند استفاده کنید.

 

نتیجه فیشیال صورت چه خواهد بود؟

قبل از انجام هر گونه درمان زیبایی باید بدانید که چه چیزی می خواهید دریافت کنید. زیرا در غیر این صورت ممکن است از هزینه و زمان راضی نباشید. پوست صورت بسیاری از مشکلات را حل می کند. اما بدون شک نتیجه یکسان برای همه مشتریان صافی و لطافت پوست پس از انجام این کار است. علاوه بر این، پس از این درمان، پوست شما به میزان قابل توجهی روشن تر خواهد شد. اگر این روش به طور منظم انجام شود، ماساژ دریافت شده در طول درمان به میزان قابل توجهی علائم پیری و خستگی پوست را کاهش می دهد. برای دیدن نتایج شگفت انگیز این درمان بهتر است 2 تا 3 روز صبر کنید.